Terug naar Klantverhalen

Kinki Kappers

Kinki Kappers | 28-06-2023

Kinki Kappers is uitgegroeid tot een landelijk fenomeen, ruim 40 kapsalons in Nederland en een Academy. Net als de meeste individuen heeft Kinki al veel identiteitsfases doorlopen en zich door ontelbare scenes en stromingen laten inspireren. Kinki heeft een brede doelgroep en is er voor mensen die streven naar vernieuwing en originaliteit. Mensen die ook met hun kapsel willen uitstijgen boven de massa, of dat nu modern, extravagant, extreem of chique is. Michiel Goemans runt samen met z’n compagnon Kinki kapsalons in de randstad.

Dankzij eigen adviesteam binnen 5 minuten antwoord

“Alle Kinki kapsalons maken gebruik van de accountants- en adviesdiensten van Huibers. Speciaal voor Kinki is er een eigen adviesteam samengesteld. Hier kunnen we met al onze vragen terecht. Ongeacht of het nu gaat om lonen, administratieve zaken, juridische kwesties, personeelszaken of fiscale aangelegenheden. Dankzij vaste contactpersonen verloopt de communicatie uiterst soepel. Ze zijn volledig op de hoogte van de ins en outs van iedere kapsalon. Bovendien wordt er zeer snel gereageerd. Binnen 5 minuten krijgen we doorgaans antwoord op iedere vraag. En als het moet ook buiten kantoortijd.”

Heldere en praktische managementrapportages

“Met mijn eigen kappersvak ben ik meer dan vertrouwd. Mijn passie ligt op dit moment bij het runnen van mijn filialen. Goede stuurinformatie is daarbij een must. Via Huibers ontvangen wij maandelijks een heldere managementrapportage. Deze rapportage verschaft niet alleen praktische inzage in mijn maandelijkse cijfers. Het laat ook zien hoe mijn jaar tot nu toe verloopt. In hoeverre loop ik in de pas met mijn prognose etc. Al met al zijn deze rapportages zo krachtig, dat ik in staat ben om mijn winkelbeleid per direct aan te passen. Zo kan ik op dag- en maandbasis bijvoorbeeld schuiven met mijn voorraadbeheer, uitwisseling van medewerkers e.d. Hierdoor kan ik mijn resultaat al gauw met 8% verbeteren. Kortom: Huibers zorgt voor een perfecte communicatie in cijfers.”

Zonder Huibers uitbreidingsplannen niet gerealiseerd

“Drie keer per jaar hebben we een adviesgesprek met Huibers. Insteek: hoe gaat het en wat kan er beter? Wat kan ik uit mijn zaak halen? Hoe kan ik mijn winst maximaliseren? Kan ik het aantal kapsalons uitbreiden? Stuk voor stuk belangrijke kwesties waarbij Huibers ons perfect adviseert. Sterker: zonder Huibers had ik deze stappen niet gezet.” De service van Huibers is geld waard “Ook in de periodes dat het even wat minder ging, stond Huibers voor me klaar. Ze zijn een geweldige support. Ze mogen dan weliswaar niet de goedkoopste zijn, maar hun service is geld waard!”

Waarom kiest Kinki Kappers voor Huibers?

  • Eigen gespecialiseerd adviesteam.
  • Binnen 5 minuten antwoord.
  • Heldere en praktische managementrapportages.
  • Perfecte communicatie in cijfers.
  • Tussentijdse adviesgesprekken ‘wat kan beter?’
  • Actief klankbord.
  • Service is geld waard.