Terug naar alle diensten

Salarisadministratie

Als ondernemer weet je dat groei van je bedrijf gepaard gaat met HRM-vraagstukken. Het is belangrijk om deze tijdig aan te pakken en op te lossen. Huibers helpt je met alle aspecten rondom personeelsbeleid en salarisadministratie.

Als werkgever krijg je vaak te maken met complexe zaken die niet binnen jouw expertisegebied liggen, zoals personeel, salarisadministratie, loonbelasting, sociale verzekeringen en arbeidsrecht. Bij Huibers zijn we persoonlijk betrokken en deskundig, en kunnen we je helpen bij het voorkomen van financiële gevolgen van persoonlijke problemen. We staan voor een praktische aanpak en richten ons op jouw mensen, business en doelstellingen.

Een goede arbeidsovereenkomst is van groot belang, daarom helpen we je graag met het opstellen hiervan en met het maken van de juiste keuzes wat betreft vergoedingen, verstrekkingen en kosten binnen de werkkostenregeling. Ook bij arbeidsconflicten kunnen we je bijstaan.

Naast deze diensten leveren we ook maatwerk op alle gebieden van salaris(administratie) en human resource management. Denk hierbij aan HRM Advies, verzuimbegeleiding, arbeidsconflicten, berekening ontslaguitkering en HRM-interimdiensten.

Geinteresseerd om samen te werken of heb je een vraag?

We helpen je graag verder!

Jacqueline Rebergen

Management assistente